Tillbaka i vårt avlånga land


Hej kära vänner! Jag är hemma i Sverige!!!

Åh, känslan att äntligen få komma hem igen var helt obeskrivlig. Dom första dagarna var helt underliga. Kändes riktigt konstigt. Alla snackar ju svenska!? Och jag, som kommer från en liten liten by blev så chockad över hur lugnt och tyst det är här (DÖTT), samt en söndag då allting var stängt, då brast jag ut: Är ALLTING stängt på söndagar!? Mest chockerande, hade ju glömt bort det. 

Har varit hemma i 2 veckor imorgon. Dagarna går ju FORT. Men har i stort sett vant mig helt igen. Tog mig inte så lång tid, iofs vande jag mig vid allt i USA väldigt snabbt, precis som min värdmamma sa.


Mina fina vänner mötte mig på Kastrups flygplats. Åh så glad jag var över att få se dom, och självklart överraskad. Har spenderat jättemycket tid med vänner och familj. Och som jag saknat att umgås med mina fantastiska vänner!!! Har njötit av den goda svenska maten, har festat med gamla klasskamrater som förr, handlat på systembolaget för första gången, gått på stan, bara njötit av att inte vara au pair längre (var ju så trött på det på slutet hehe).

Ville i alla fall tacka allihopa som läst och följt min blogg under året, tack för alla kommentarer. Det har varit kul att skriva, dom få gångerna jag hade tid ;) Försökte ju njuta av USA fullt ut.. 

Har ännu inte fått någon sakna USA attack, men jag väntar på den, hoppas på att kunna åka tillbaka nästa år, runt sommaren eller hösten för att hälsa på min fina värdfamilj igen, och mitt underbara Boston.. För tillbaka ska jag! Utan tvekan. 

Tack för mig!




Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback