LCC

Fick mail från min LCC* idag (Local childcare coordinator). Verkar vara urgullig! Samt en lista på några andra blivande au pairer. Typ alla var tyska förutom nån från Mexico, Ryssland och Colombia. Så jag var den enda svensken i den gruppen hittills. Det gör mig väl inte så jättemycket. Vill prata så mycket engelska jag kan därborta men hade varit kul att ha någon mer svensk. MEN nu så är det ju faktiskt fyra månader kvar och det kommer komma många fler. Så vi får allt se!


* Alla au pairer har en LCC som man kan vända sig till om man får problem med familjen t.ex. Men hon ordnar även möten och aktiviteter med gruppen varje månad så att man kan umgås med andra au pairer.

Kommentarer
Lollo ♥

VA! :o Nej vad gulligt _ Jag vill med ha en sån söt som skickar mejl till mig :(

2010-04-15 KL. 12:03:51
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
emma

Tack , marie för tipet ! (:

2010-04-15 KL. 19:36:28
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback