Chicago weekend.

Här kommer en efterlängtad uppdatering, men sanningen är den att inget spännande har hänt på sistonde (mer än att jag varit i Chicago), det är bara jobb, jobb, jobb, umgås med Tina, Heike, och Rebeca, lite mer jobb.
Det som är bra är att poolen har öppnat så jag tar kidsen till poolen när vi är uttråkade. ÄLSKAR DET. Dom underhåller sig själva där, jag kan ligga där på en solstol och få lite färg medan dom leker i vattnet.
Hur som helst så var jag i Chicago i helgen, äntligen! Så skönt det var att komma ifrån Boston lite grann och samla lite ny energi. Lämna detta huset. Vi lyxade till det och tog in på hotell och inte något skabbigt hostel eller liknande. Åh gode gud så underbart. Aldrig mer hostel säger jag.
Uppe i Willis tower. Jag var så jäkla rädd. Åh-herregud. Lägger upp och skriver mer om Chicago strax!

Kommentarer
José

Hej! Så häftigt!! Du har så många fina ,fantastiska,otroliga bilder och det är så kul att se dem!Ha det så bra!! Kramar från faster!

2011-06-13 KL. 23:44:39

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback