Nöjespark på g

Oj nu känner man lite press med bloggningen då jag fått en massa nya prenumeranter på bloglovin! Helg, åh vad du är efterlängtad. Bra dag, inte alls jobbig. Jobbade knappt då ingen av barnen var hemma. Lämnade och hämtade bara. Avslutade nyss ett fyra timmar långt skypesamtal med min kusin Andy, oj oj vad vi hade mycket att prata om, inte klokt, timmarna bara flög förbi.

Imorgon ska jag till Six Flags i Springfield med Nina, Mel, Lindsay och Dannie, andra grannar. Dannie är som sagt Caros nya au pair så. Ser fram emot att en heldag på en nöjespark! Har dock blivit en riktigt fegis på sistonde, vad händer!? Lovar er att ni får bättre bilder imorgon ;)

Kommentarer
Elina

Haha, jag var inne och kikade på CC Sweden på Facebook och kände igen en profilbild tillsammans med namn, klicka in på personen av någon anledning och tror det var du?



Blev superförvånad när jag såg att vi, i så fall, har gemensamma vänner, Julia och Hanna Bengtsson, som jag träffade när jag semestrade med några vänner på Kreta för två år sedan. Sjukt liten värld! Haha.



Hoppas detta nu inte lät stalkerigt, absolut bara sammanträffande, haha!



Ha en bra dag! :)

2011-06-23 KL. 21:34:03
Mikaela

Heej! Hamnade på din blogg av en slump och upptäckte att du också bor i Chestnut Hill. Jag kom hit i maj, love it! Såg att du åker hem i augusti (?)så det är ju ganska snart men jag tyckte bara det var lite kul med andra au pairer i närheten:)

2011-06-30 KL. 06:04:01
marie

Heeej! Japp jag bor i Chestnut Hill :) Var i Chestnut Hill bor du??

2011-07-06 KL. 02:58:31
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Natalie

Svar: Haha oj. Det låter ju sjukt bra. Jag vet inte än var i NC vi ska, men hoppas vi ska i närheten av det då!

2011-07-06 KL. 12:11:27
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback