Things to do in the states

Detta är saker som jag vill hinna se och göra under mitt år.



x Se Coheed and Cambria på hemma plan, alltså i New York.
x Gå på en riktig Amerikansk fotball, basket och baseball - match.
x Se en stor hiphop/R'nB artist som typ Jay-Z, Kanye West, Rihanna eller Beyonce.
x Göra en massa saker i New York som att se Times Square, besöka Central Park
och den fontänen i Vänner. Grand Central och en tusen andra saker till.
x Besöka Canada och Niagarafallen.


x Shoppa på Forever 21, Victoria's secret och Hollister.
x Besöka Disney world....
x ... och The wizarding world of Harry Potter.


x Besöka "MacLaren's" baren, ni vet den i HIMYM, den heter tydligen McGee's.
x Åka till Kalifornien och Florida.
x Sen MINST en riktig kändis, Typ Ed Westwick aka. Chuck Bass.
Coolt om man hade sprungit förbi en inspelning av Gossip Girl. Jag hade svimmat hihi.
x Besöka ett Zoo och ett museum.
x Ställa mig på gatan i NY och skrika TAXI!!!


x Se Hollywood skylten!
x Gå på en riktig Amerikansk fest, med röda muggar och hela köret! a lá American Pie.
x Shoppa loss på Wallmart och Target. Och besöka Sears bara för att!

... och listan kommer fyllas på under tiden.

(Fick inspiration från Sofia och Malin.)

Kommentarer
Emilie

Råkar du springa på Ed Westwick eller Chace Crawford så får du gärna fixa autografer till mig :| :D haha. fan va kul allt låter Marie :O :D

2010-04-02 KL. 00:19:43
Lollo ♥

I'm in på massa saker! HAHA HP världen är iaf ett måste _

2010-04-02 KL. 13:52:53
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Marie

Emilie: HAHA det ska jag göra! ;) Ska be dom hälsa till "Emilie" också! Hahahaha. Det ska bli riktigt roligt :D

2010-04-02 KL. 14:59:12
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Nathalie

FYRA MÅNADER! ;) Även om det känns som en lång tid kommer det säkert gå hur fort som helst ju!!! Men allt kommer nog gå bra, så fort man har kommit in i det. ;)

2010-04-04 KL. 09:44:31
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback