23:44 new england aquarium


Pingviner :*

Det här var SKITÄCKLIGT. Den vände sig mot oss... och man såg hur han kollade på oss en efter en. Fy fan. Jag hatar hajar.

En inte så levande val. Ser ni akvariumet där bak? Det var flera våningar högt och det fanns alla sorters fiskar i den, till och med sköldpaddor, simmandes tillsammans med hajar och svärdfiskar...

Sköldpaddan Dolly som är gigantisk... synd ni inte kan se hur stor hon egentligen är. Oh my gosh!


Sealshow!

Så... Igår (fredag) åkte jag och familjen in till Boston för att kolla på fiiiiiiiskar och andra roliga djur! Det var trevligt, och det slog mig att jag inte sett en pingvin in real life förrän igår. Söta. Fast även när vi gick runt där och kollade på alla små varelser, blev jag ändå lite ledsen. Alla dom djuren borde vara ute i det fria. Inte instängda i en tank..

Kommentarer
Jennifer

Hajar är fan räliga som fan! ser hans ondskefulla blick. brrr. Ändå hade jag velat åka till sydafrika på hajsafari!hehe Pingviner är bäst, har du sett Happy feet? <3

2010-08-29 KL. 13:40:01
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
Vico

Men nej! Hajar är ju astuffa, rolle! O.O

2010-09-01 KL. 11:14:08
farmor

Hej Rose-Marie

Du är helt otroligt skicklig med alla bilder

och inte minst texter,VAD MÅNDE DET BLI?Kanske

Journalist med bilder?Jag tittar på bilderna och inte minst texterna,DU ÄR JÄTTEDUKTIG!!!

Ja jag känner mig som jag var hos dig!Ja du kan

verkligen uttrycka dig bra!

KRAMAR från farmor.

2010-09-04 KL. 23:38:05

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback