NEW YORK!

Jag ar antligen framme pa den inte sa fagra skolan! Har precis tagit en dusch, jaklar vad det behovdes, sa kvavt som det ar har. Nu sitter jag och Sofia i datorsalen och forsoker lista ut deras tangentbord. Tar hundra ar att skriva... DET AR VARMT HAR! Det lilla jag sett av New York ar awesome. Langtar till torsdag da vi ska ut pa en NYC tripp! Det ska bli trevligt. Jaklar vad manga tyskar det ar. Har inte traffat mina rumskompisar annu. Jag kom hit forst. Sa det ska bli spannande o se vilka dom ar!

Forresten, att saga hejda till mina smasyskon var nagat av det varsta jag gjort. Rebecca, som ar sju hade ritat en fin teckning gav den till mig vid dorren med tarar i ogonen. Da brast det for mig. Alla borjade stortjuta och nu borjar jag snart gora det igen bara jag tanker pa det. Fy fan.det var inte roligt alls. Jag saknar er sa mycket!

Detta blev ett valdrig osammanhangande blogginlagg. Det far ni sta ut med! Finns sa mycket mer jag vill beratta men det far vanta tills jag ar hos vardfamiljen!

P.S. Min mobil funkar inte har.




Kommentarer
Cecilia

Fan vad sjukt/coolt att du är där! Helt overkligt :S

Du kommer ha så kuuuul!!! :D

2010-08-17 KL. 09:46:23
URL: http://carpet.blogg.se/
farmor

Tack och lov att du kommit fram!Jag har haft varit så spänd,ja ingen reda med mig.Det var så sorgligt när du reste,jag satt här och tårarna ville ej sluta rinnaHär är det åskväder regnet öser ner...

Nu kommer en stor VARM KRAM till dig från farmor.

Vi hörs snart igen!

2010-08-17 KL. 15:40:00
Christine

Hoppas att du får ett grymt år!! :D

2010-08-19 KL. 07:25:34
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Familjen

Hej! <3 Hoppas allt är bra med dig, vi har det väl bra men det känns lite tomt här hemma utan dig! :'( omg! är såå himla avundsjuk på dig, jag vill också! // cassandra :P just det mamma undrar om du har fått telefon nr till någonstans där vi kan nå dig? vi ska sova nu,skola imorgon -.-'

ha det så bra, vi hörs och alla hälsar! kram!<33333

2010-08-19 KL. 21:28:20
Vico

BALLT! haha, nu när jag läser dina inlägg: fyfan vad jag längtar tills jag ska diiiit!! jag har fått reda på att det blir i maj eller på sommarlovet (beror på om jag är arbetslös eller inte m.m.) men då måste vi bara träffas :D drömmer. Hoppas nu att du har det toppenbra! :D Är nyfiken på kommande inlägg! ;)

2010-08-21 KL. 19:13:30

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback