20.13 Flygresan


Ca 02.00 söndag natt lämnade jag Osby, hade följe ner med Sofia (med bilarna), som också kommer från Osby för er som inte vet. Så himla glad att jag har haft henne under dessa dagar. Thank you Sofia!


Jag HATAR att åka små flygplan... åker hellre en jumbo-jet, vet inte varför. Konstigt nog känns det tryggare, haha. Byte i Frankfurt!


Hade som sagt ett byte i frankfurt, det gick bra osv. Inga konstigheter. Så detta var på planet mot New York, mmmmmmm flygplans mat, nom nom nom. Eller inte. Men det gick. Haha.. ser inte så gott ut dock. Sov, läste, lyssnade på musik, pratade med Sofia och dom andra au pairerna, kollade på shrek 3. Katten var hilarious. Fick fylla i lite papper för att komma in i landet osv. Så efter ca 8 timmar? Troooor jag att det var, var vi framme. Det pirrade lite i magen när vi landade och man kunde se USA utanför.


Efter att ha fått pass, visum och ds-2019 kollade var det dags att hämta bagaget med dom andra svenskarna. En av oss, dvs Natta blev av med sitt bagage! aaaah mardröm. Men som tur var fick hon tillbaka det dagen efter. Bilden här är dåligt fotad eftersom jag försökte smyga... he he he.





Massa tyskar.... Ibland kunde man tro att man var i Tyskland, no kidding. Fick i alla fall åka buss till skolan. Chaffören körde som en idiot. Helt sjuk var han. Resan dit var sååååå dryg, men som tur var fanns det så mycket att kolla på!



.... mot training school.
(Ska försöka hitta fler bilder från andras kameror)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback