Kanada 3-6 september



Har glömt och berätta att jag fick reda på nu i helgen att jag ska följa med familjen till Kanada, vi ska hälsa på min värdpappas släkt  i Montreal, under Labor Day, alltså den 3-6 september. Det är om mindre än en månad! Visste att jag skulle få följa med dom men inte att det var så snart, galet. Usa och Kanada inom mindre än en månad. Det hade jag inte direkt räknat med, haha. Men det ska bli grymt!

Och vad händer då under den sista veckan?

Imorgon ska jag träffa mina bästa kusiner, säga hejdå.
På torsdag kommer farmor och faster, säga hejdå.
På fredag ska jag mysa med mina bästa tjejer och eventuellt ta en sväng in till Hässleholmsfestivalen, säga hejdå.
På lördag ska jag umgås med min familj,
På söndag ska jag packa klart och göra mig redo inför att flyga och på natten där, säga hejdå.

Kommentarer
Jennifer

Gud vad spännande att det blir Kanada så snart! Blir ändå lite ledsen när jag läser om alla hejdå din sista vecka :( Sorgligt ju även om det bara är för en kort tid!;) Du kommer få det så sjukt bra så tiden kommer flyga iväg för dig!

2010-08-10 KL. 12:32:08
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
Jennie

åh blir avudsjuk, vill också åka iväg som au pair :)

2010-08-10 KL. 21:35:57
URL: http://anothertown.blogg.se/
Caroline

Gud vad spännande.


Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback