Sista inlägget i Sverige.

Så där, nu är det cirka 9 timmar kvar tills vi kör mot Kastrup i Köpenhamn. Är jag nervös? Konstigt nog inte. Väskorna står packade i hallen, och jag är snart klar med min grymma spellista, så att jag har något att lyssna på flyget, haha. Alla papper är organiserade och jag har kollat 10000 ggr så att jag inte glömt något viktigt, som passet och DS-2019.

Sara var här för en stund sedan, lämnade ett brev och sa hejdå. Får inte öppna det förrän jag sitter på flyget. Kommer nog inte ens inte våga öppna det. Usch :( Och när som helst så kommer Ida för att säga hejdå. Detta blir antagligen det sista inlägget jag skriver på svensk mark. Så nästa gång jag skriver är jag i New York!

Lyfter 06.00 från Köpenhamn, landar 07.30 i Frankfurt, lyfter 10.50 och är i New York 13.10 (amerikansk tid). Så tänk på mig när klockan är 19.10 här imorgon ;) haha.

Ha det gött i Sverige, ADIOS!

Kommentarer
Jennifer

Älskade hjärtat, blir fan nästan tårögd. Nu försvinner du på äventyr och jag hoppas verkligen att du får bästa tiden nånsin nu!:D Vi hörs! Puss på dig!

2010-08-15 KL. 17:20:27
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
Louise Pettersson Eld

Ih du är inte nervös men jag följer varje steg du tagit/tar (iaf sedan vi började prata) och nu är nästan jag nervös ^^ Jag är så fruktansvärt avis på dig!! Hoppas du kommer få en kanon år! Lycka till med allt! :D

2010-08-15 KL. 19:07:40
Tinde

Lycka till marie!!!! kommer tänka på dig hela dagen imorgon!

2010-08-15 KL. 19:27:54
URL: http://tindes.se
farmor

LYCKA TILL!!!

Kära Rose-Marie hoppas att du känner på dig,jag är med dig.Jag sänder de allra VARMASTE HÅLSNINGAR OCH KRAMAR MED ALLT GOTT I FRAMTIDEN,tänker alltid på dig!Det känns så i hjärtat när du lämnar oss.Men det blir jätteroligt för dig och mig också,nu är du stor och vill lyfta på vingarna ut i stora världen!

LYCKLIG RESA! önskar farmor.

2010-08-15 KL. 22:05:45
farmor

Jag tror inte att min kommentar kom fram?

LYCKA TILL KÄRA ROSE-MARIE med trevlig resa med allt gott i framtiden!

KRAMARRRRRRRR från farmor

2010-08-15 KL. 22:11:27
sigrid

Nu är det bara en halvtimme tills du lyfter, hoppas du fårdet awsome i NY!



Uppdatera oss snart om vad som händer och fötter!

2010-08-16 KL. 05:29:14
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Sara

Åhå, drömde om att jag hängde med dig till USA :(

2010-08-16 KL. 11:37:08
URL: http://slarsdotter.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback