17.25 Söndag

Orkar verkligen inte uppdatera om skolan just nu. Så jag tar det senare, men ni kommer få se!

Vart ska jag börjar? Dagen började med att jag gick upp runt 7, tog en dusch i mitt fina badrum, hahaha. Gick upp till dom andra, käkade lite melon och jordgubbar, kollade på icarly. Sedan bar det av till min värdmammas kompis hus där vi skulle käka brunch med hela deras familj. Syftet med detta var att jag och Tina skulle träffas. Så efter typ ett halvårs mailande fick vi äntligen träffas. Awesome! Umgicks lite med våra värdfamiljer och värdbarn. Kollade in deras hus, som för övrigt är som taget ur en amerikansk film. Sedan körde Tina och jag till "the cvs" för att handla lite nödvändigheter, som schampo, tandkräm, tandborste osv. Det behövdes kan jag ju säga!

Åkte hem till mig för att umgås lite, facebooka, kolla på tv, osv. Passade på att skypa lite med mina föräldrar lite. ÄNTLIGEN. Första gången jag pratade med dom sedan jag landade på amerikansk mark om man borster från facebook, haha. Så det var trevligt! (Och eftersom jag vet att ni läser detta så får ni gärna ringa upp min amerikanska mobil någon gång, thanks.)

Any, en tjej från mexico som kom samma dag som Tina, alltså förra veckan, kom hem till mig. Konstigt det känns att säga hem, mitt ställe kanske låter bättre? Sedan körde vi iväg till ett mall där dom bland annat hade Urban Outfitters, Victoria's secret och H&M och en andra massa affärer som än så länge är rätt så okända för mig.

Så här har ni lite bilder, Tina tog fler med sin kamera, men dom har jag inte fått ännu, soooorry!


Regnade i Boston idag, buu.





Kommentarer
Malla

Nice, jag kom nyss hem därifrån haha! Bion där är lätt den bästa enligt mig... och du man får säga att det är hemma, för det blir ens hem absolut.

2010-08-23 KL. 05:18:28
URL: http://mallat.blogspot.com
farmor

Så snyggt du har köpt,den rutiga röda skjortan kan du skicka meddetsamma till mig den skall jag väl försöka få på mig?

Kram farmor.

2010-08-23 KL. 17:13:53

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback