EN VECKA



HELT INSANE.

I slutet av nästa vecka befinner jag mig alltså i Boston hemma hos min värdfamilj, mitt nya hem för ett år. Jag är så sjukligt nervös. Försöker ta ett djupt andetag varje gång jag tänker på det för att försöka samla mig. Det kommer bli många djupa andetag till kan jag ju säga.

Denna dagen har bara flögit iväg. Har varit i Kristianstad hela dagen och handlat lite saker inför resan, införskaffade mig bland annat en ny adapter och kalender. Och som jag skrev i förra inlägget så träffade jag ju Malin idag, himla trevligt! Seeeeees snart i höst igen :*

Kommentarer
malin - blivande au pair

tack sjäälv huuunneeyyy! (:

2010-08-09 KL. 22:18:39
URL: http://wakoo.blogg.se/
Nathalie

Helt gaaaalet! Kan inte förstå, nej det går nog inte att förstå! ;) haha

2010-08-10 KL. 00:50:28
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback