1 december

(USA ligger sex timmar bak sverige så det är fortfarande 1 december här borta)

Har precis avslutat ett skype samtal med Andrea, så nu ska jag ge er en snabb och ointressant resumé av min dag. Kidsen var off redan vid 12.30. Träffade Katja vid skolan. Så glad jag blev! Växlade några svenska ord innan jag snabbt som attan fick skynda alla hem innan vi körde till bion. Vi skulle nämligen se Tangled (Rapunzel filmen). Jag som redan sett den med Katja... Fast det sa jag inte till min värdmamma. Klart jag kan se den igen liksom. Det var väl det mest intressanta som har hänt idag i stort sett. Dagarna ser väldigt likadana ut här just nu.

Just det, det är ju Hanukka nu i åtta dagar framåt. Min tjej och värdpappa sjöng sånger på hebreiska och vi tände ljus. Det var kul att se!

Ikväll ska ta en lång dusch, sen ska jag försöka catcha upp lite tv serier innan jag lägger mig. Har några avsnitt av Gossip Girl, How i met your mother, Desperate Housewives, Big Bang Theory, sveriges skönaste familjer, svenska hollywood fruar m.m att ta igen.

Blow kisses just because i watched Victoria's secret fashion show last night. 
Amazing.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback