elf cosmetics

11.36

Gjorde precis en beställning av E.L.F smink. Har läst väldigt mycket om det i diverse bloggar och tänkte ta och testa och se om det är något att ha. Beställde 15 grejer (som jag lovar att visa er när jag fått det) för 24 dollar vilket är 169 Kronor. Jag ä l s k a r att det är så billigt här i detta land! Dom sålde till exempel sminkborstar för 1 dollar stycket, hur galet billigt är inte det? Kika in deras hemsida → eyeslipsface.com


Annars då? Dagarna rullar på och jag hoppas på att denna veckan kommer gå extra snabbt eftersom jag på torsdag tar bussen till New York City! Och kan ni fatta att det är julafton nästa vecka? Det kan då inte jag...

Kommentarer
CAMILLA

asså jag fattar inte heller att det är julafton nästa vecka :D härligt!

2010-12-14 KL. 18:57:37
URL: http://camillabr.blogg.se/
Nicky

Det går att beställa till sverige också för samma billiga priser, så du kan fortsätta beställa när du kommer hem :-)

2010-12-15 KL. 22:02:07
URL: http://10eaststreet.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback