Hejdå 2010



Happy new year!
Hur firar ni denna dag? Jag har faktiskt inget stort planerat. Steg upp vid fem i morse för att skjutsa mina tyskar till stationen. Snäll vän man är va? Dom är nu påväg till New York för att fira tolvslaget vid Times Square. Akta trängseln där borta, får panik bara jag tänker på det. Hur som helst, jag ska vara kvar här hemma i Boston med Caro + en massa andra au pairer + deras pojkvänner. Och det bästa av allt - Natta kommer hit! Hon sitter på bussen från Philly just nu. Så runt 2 tiden här ska jag bege mig mot South Station för att möta upp henne. kan inte förstå att jag inte träffat henne sen Training School i augusti. Känns ju som det var igår.

Nä nu ska jag göra vid mig så att man slipper stressa! Och den dåliga uppdateringen beror på jobb. Det var bara torsdag igår och jag hade redan jobbat alla mina 45 timmar. Så ni kan ju tänka er. Men ska ta igen allt snart! Ni får ha en bra kväll!


Mina nyårslöften:
Spara mer pengar och inte handla så mycket kläder.
Läsa mer böcker.

Kommentarer
familjen

Gott Nytt År Marie önskar hela familjen. Hoppas ni får skoj ikväll/natt. Kram

2011-01-01 KL. 00:37:22
José

GOTT NYTT ÅR!! Kramar från faster!!!

2011-01-01 KL. 22:00:46
Anna

Hej, jag funderar på att åka som aupair till hösten,har man aldrig hemlängtan? e det lätt att skaffa kompisar o allt sånt osv?

2011-01-03 KL. 09:51:11
farmor

Jag önskar dig ROSE-MARIE



ET RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!2011.

KRAMAR från farmor

2011-01-04 KL. 13:31:34
Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, se mina senaste tavlor osv.. Ha en trevlig kväll!

2011-01-04 KL. 20:03:23
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback