Jane & Scarlett

21.40

Kom precis hem efter en kvällsrunda på gymmet för att bränna lite kalorier med Caro. Härnäst blir det lite pilates, sen kallar duschen - har jag berättat att mina jeans börjar bli trånga? Jag freakar ut rent ut sagt. Och efter det ska jag läsa några kapitel utav L.A Candy som jag köpte på Target i söndags. Har sett fram emot det hela dagen, hehe.

(Jag älskar Lauren)

Appropå ingenting så försvinner min heliga, lediga, förmiddag imorgon. Kommer stanna hemma för vård av sjukt barn. Men det ska nog gå bra det med..

Kommentarer
bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-15 KL. 19:35:39
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Evelina

Lauren kan nog vara en av de finaste i världen. URGULLIG!

2010-12-16 KL. 02:58:29
URL: http://evelinapalm.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback