Julrim på engelska

Då var denna dagen över, har ätit en massa god mat. Bland annat ostbricka, glögg, potatismos, lingon, köttbullar med brunsås, nom nom nom. Min värdmamma är halvbrittisk så dom visade mig en Engelsk tradition, alla korsade varandras händer och drog i något som liknade en smällkaramell. I den fanns en liten leksak, ett julskämt och en pappershatt, som vi var tvugna att ha på oss under middagen. Precis som dom här på denna bilden jag googlade fram. Haha, man kände sig inte ALLS dum med den på huvudet, min var rosa dessutom, hehe.

Sen tog ungarna fram mjölk och kakor åt Santa, och morötter åt renarna, hahaha. Så himla söta. Har spenderat några timmar med att skriva julrim, på ENGELSKA. Ni anar inte hur jobbigt det var. Så nu är jag klar. Ska gå upp och lägga julklapparna under granen! Wohoooo. Imorgon är det jul här, får se hur det blir. Har inga förväntningar. Nu ska jag sova så man vaknar upp tidigt imorgon!

Godnatt USA. God morgon Sverige.

Kommentarer
Lollo

Kan du inte skriva ut julrimmen i bloggen? :D haha kul ju ;)

2010-12-25 KL. 10:51:35
familjen

haha det där med hattarna låter ju roligt, hoppas att du hade det bra resten av dagen igår. Det hade iaf vi med fina julklappar och god mat! Du har ju hört om alex iphone...

God jul till dig idag. Ha det nu så bra, vi hörs kanske ikväll! KRAM!

2010-12-25 KL. 15:20:17
Anonym

hahaha! Jag satt med en sån krona på mig på juldagen ;) haha. Fattade inte riktigt grejen med de hela ^^

2010-12-28 KL. 01:54:02
URL: http://www.mauwlin.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback