Kartonger


Ni som läst bloggen har säkert hört mig klaga på denna renoveringen.  Skrivande stund så håller dom faktiskt på att banka och ha sig där uppe på övervåningen. Så här ser det ut just nu. Mycket som inte är klart än, bänkskivor, spisen, kakel, vasken och sen ska det målas och så vidare, slutresultatet kommer bli awesome!



Men till saken, kartonger <3 Dom underhöll barnen HELA kvällen. Dom hade en varsin stor och jag har aldrig hört dom vara så tysta och koncentrerade på sitt någonsin. Sjukt bra! Tystnad = musik för mina öron.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback