Monday

Kan inte fatta att det är julafton på fredag! Helt galet. Första snön har i alla fall kommit till Boston idag, super mysigt! Dock kan jag inte ta en bild på det eftersom det just nu är väldigt mörkt. Julgranen här hemma är förresten uppe. Men vår snart ettåriga valp håller försöker äta dekorationerna på granen hela tiden, så man får hålla vakt. Haha, jag fick ett bio presentkort på 25 dollar från en av barnens kompis mamma, eftersom jag hämtar hennes barn då dom har spanska hos oss på måndagar, och på early dissmiss dagar. Sånt blir man ju lite glad av :-)

Nu ska jag ut på en promenad i snövädret med Caro!

Kommentarer
farmor

Kära Rose-Marie!

Nu är julen slut och vi väntar in ett NYTT År!

Familjen kom och hälsade på nu i torsdags,det vbar jätteroligt!

Jag har inte kunnat nå min data för fossen...först nu kom jag fram...

Jag önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2011!

KRAMAR från farmor.

2010-12-31 KL. 22:00:41

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback