Nu jäklar!

Har kommit fram till att från och med nu, är det slut på all shopping (för minst 2 månader, har liksom plagg och skor i garderoben som jag ALDRIG använt), Starbucks, Cheesecake factory besök, och allt annat som kostar en massa pengar. Nu ska det sparas! MINST 100 dollar i veckan. Hade ett sånt jäkla bra flyt under november månad, men sen hände nått... haha.

Men om jag ska till Miami i vår, Chicago och västkusten (Seattle med kanske) i sommar och en massa småresor till New York och runt om här i New England så måste jag faktiskt ta och ändra mitt levnadsätt, haha.

Önska mig lycka till!


Nu tar vi det lugnt....

Kommentarer
malin

jag trodde inte man fick ljuga på julen? "///

2010-12-22 KL. 12:37:02
URL: http://wakoo.blogg.se/
farmor

Hej Rose-Marie!

Du har handlat och handlat,inget blir som man tänkt,MEN DET MAN GJORDE AV PENGARNA SOM KANSKE VAR TÄNKTA ATT SPARAS,GJORDE DIG JÄTTEGLAD,DU BEHÖVDE DET JUST DÅ,det går fler "tåg".Ja jag känner igen mig själv HAHA!

Roligt att du kämpar på,du får stor stjärna i boken!

N u skall jag lägga mig tidigt tänkte läsa en stund.Kära tös Kramar från farmor.

2011-01-18 KL. 23:13:46

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback