Nya inköp

Är så glad att jag har fixat värdföräldrarnas julklappar, eftersom det är så svårt att veta vad man ska ge dom. Dock glömde jag fota innan jag slått in dom men ifall ni är nyfikna så innehåller paketen Xenophobe's guide to the Swedes (som min kusin rekommenderade!) och The Girl with the Dragon Tattoo. Ska skriva rim på paketen också. Det tror jag dom kommer tycka vara lite roligt. 
Blev knappt någon shopping i New York, det var för mycket folk överallt helt enkelt, men lyckades ta oss in på Victoria's Secret eftersom jag hade ett presentkort på 10 dollar därifrån som gick ut idag faktiskt. Så jag behövde bara betala 2 dollar för denna. Väldigt fint.

Sen behövde Caro gå in på ALDO för att handla nya skor och ut kommer jag med en ny väska. Men hörrni, det är faktiskt jultider nu och jag tyckte jag var värd en ny väska, haha. Min värdmamma sa för ett tag sedan "Everytime you're going out you have a new bag!". Så illa är det inte -  detta är bara min fjärde!

Kommentarer
Jennifer

dregel! vilken väska! bra köp och det är du väl värd i julklapp till dig själv! :D Menar du..menar du den fantastiska väskan som jag bloggade om för ett tag sen? satchel'n? heerregud. vad kostade den där?

2010-12-20 KL. 11:56:14
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
José

Hej! Jättefin väska! Klart du ska köpa dig en julklapp det är du verkligen värd och den blir ju ett trevligt minne oxå! Kram faster!

2010-12-21 KL. 00:11:48
p i n k n a t i ♥ n

Fin VS-tub :)

2010-12-25 KL. 18:18:11
URL: http://pinknation.se

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback