Sjukstuga x 100

11.40

Så klart, vaknade jag upp och mådde skit, rent ut sagt. Mitt huvud, aj aj aaaaj. Är riktig glad att jag var smart igår och drog till the pharmacy (apoteket) för att handla lite medicin. Jag vet inte vad det är men så fort man tar den blir man genast bättre och lite mer functional. Så detta hindrar inte mig från att åka till New York imorgon! Kommer bli grymt. Hoppas på snö där borta också, eftersom vi ska åka skridskor! Någon som vet om NYC har snö?

Min värdmamma är också sjuk, så hon är hemma från jobbet och befinner sig i tvrummet med M där dom kollar på Harry Potter. Det betyder att jag inte behöver jobba förrän då jag ska hämta upp barnen, vid 2.20. Så jag ska röja upp i mitt rum och fixa lite inför New York eftersom jag ska ställa alarmet på 4.30 imorgon.

Botemedel.

Kommentarer
Veronika-au pair i New York

vart ska du åka skridskor? jag ska åka i anitngen central park eller rockefeller center på söndag! Det är inte så mkt snö i NYC just nu, men det ska snöa ganska mycket på söndag! :) Have fun here in New York!

2010-12-18 KL. 00:45:28
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback