Tell the world that i'm coming home


Ni kan vara lugna, jag ska inte hem. Men denna låten spelades när jag körde till stationen innan New York och när jag körde hem från stationen efter New York. Tyckte det var lite läskigt. Men refrängen är bra! Förresten så glömde jag säga att jag fick min första parkerinsböter här. Dock bara på 6.50 dollar, men ändå. Och det värsta var att jag hade betalat?! Jag fattar ingenting. Stod tydligt 5.50 för "each day" men ändå så gav dom mig en böter?! Jag fattar inte... Aja, orka inte så jag bara betalade min fördömda böter, får ju lön nästa vecka. Hahahaha måste sluta tänka så.

Kommentarer
fian

asbra låt!

2010-12-20 KL. 02:02:54
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback