Eftermiddag inne i Boston

Vaknade runt 11 på förmiddagen. Gick upp, drack lite té i vårt nya kök. Har glömt att nämna att vi har flyttat in i det nya köket nu, riktigt mysigt och stort. Sen var det bara att bege sig till Caro och sedan till the T station för att åka in till Boston. Hoppade av vid Hynes och gick ner för New Bury Street. Sedan gick vi igenom Public Garden och Boston Common, och det var is på dammen! Hur fint som helst!
När vi sedan hörde isen knarra traskade vi snabbt därifrån och fortsatte vår julklapps shopping. Har nu julklappar till värdföräldrarna klara och bara pojkarna kvar. Det tar jag nu i veckan. Måste bara göra min final decision, hehe. Har förresten inte fått NY bilderna ännu så får vänta lite till, nååååja!

Kommentarer
José

Vilka härliga bilder!! Jag längtar efter dig RoseMarie när jag ser dig på kortet.....

Om du skrivit till farmor på datan så kan hon inte se det för hon kan inte ta sig till datan nu med den brutna foten. Hon sitter i rullstol och den går inte emellan sängen o hyllan i sovrummet så hon kommer helt enkelt inte dit. Men hon tänker på dig o hälsar o tackar för det JÄTTEFINA julkortet och den kära hälsningen!

Det gör jag oxå!! Verkligen vackert kort med fin text och vi saknar dig o tänker på dig o nästa jul firar vi alla tillsammans!

Vi har riktig vinter med flera cm snö och Kallt,men jag gillar det. Är det vinter så är det!!!

Ha det bra! Kramar från mig och farmor!!!!

2010-12-21 KL. 00:26:05

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback