CELTICS GAME TONIGHT!

Sitter och kollar på Scooby Doo med M just nu. Lillen är inne på sin åttonde dag med feber... han har varit på sjukhuset och tagit en massa prover och så. Stackarn... men nu verkar han sakta men säkert bli bättre! Har jobbat riktiga jobbiga pass den senaste veckan, från 7-6 dom flesta dagarna. Har inte något emot det så, jag är ju här för att jobba, MEN är man van av att ha 6 timmar för sig själv om dagen är detta en stor omställning!

Hur som helst, ikväll ska vi se Boston Celtics möta Philadelphia 76ers! Jag är sååååå grymt peppad ni anar inte! Drömde till och med mardrömmar om att vi kom försent, jag glömde kameran, och allt bara krånglade, hehe. Får hoppas att det inte blir så ikväll.


Niiiiiice eller hur?

Kommentarer
Anonym

celtics <3

2010-12-22 KL. 18:37:01
Maria

Hej! Jag har läst din blogg sen några månader innan du åkte och ville bara säga att jag tycker att du skriver så himla trevligt och roligt :) Din var en av några bloggar som inspirerade mig att själv "ta steget" och nu sitter jag här på andra sidan Atlanten och är SÅ glad att jag gjorde det :D Ha en underbar jul uppe i Boston och gott nytt år på dig! :)

2010-12-23 KL. 00:11:03
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback