Star wars och Justin Beiber

Helg, äntligen. Bakade med pojkarna idag, kladdkake muffins blev det! Väldigt uppskattade må jag säga. Sedan kollade vi på Star Wars och myste hela kvällen. Bra kväll!

Rolig sak som jag bara måste dela med mig av: M, pojke på 7 år, har köpt en plansch med Justin Beiber på. HAHAHA. Så himla söt, det första han gjorde när han kom hem efter att ha köpt den själv (för egna pengar) var att tejpa upp den på väggen i hans rum... Dör av garv.

Imorgon kommer Sofia och det kommer även bli en tur till Svea Yuletide/julmarknad. Ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback