En uppdatering

Okej. Så det är inte så mycket som händer nu.

Har börjat handla lite smågrejer inför resan. Hade tänkt köpa små schampoflaskor till dom första dagarna i skolan, onödigt att släpa på sådan onödig vikt när det finns att köpa i Boston, antagligen för ett billigare pris också! Sen lite andra grejer som behövs.

Eftersom jag är arbetslös och inte har så mycket att göra om dagarna så rensade jag hela min garderob och mina byråer. Mer än hälften fick min syrra ta för sig av, resten slängs väl eller lämnas bort. Men jag har fortfarande sjukt mycket kläder som jag vill ha med mig! Hur ska det gå när jag bara får ta med mig 23 kilo i en resväska. Som sagt jag har inte mycket att göra om dagarna så jag har redan börjat testa lite med packningen, haha. Åh herregud säger jag bara.. I-landsproblem.

Fick hem Mio min Mio på engelska, som jag hade tänkt att ge som present till tjejen på 9 år när jag kommer dit. Igår fick jag förresten hem ett bekant rosa kuvert från CC. I det låg mitt försäkringskort, schemat inför skolan i New York, och annan välbehövlig information om resan och skolan. Nu fattas bara flygtiderna! Sen fick jag även ett mail från min värdmamma om packningen och så. Hon har ju också hört att man bara får ha med en väska nu. Så hon berättade att jag inte behöver ta med mig handdukar och hårfön och sånt, det har dom. So that's great, för jag hade ändå inte fått plats med det, haha.

Sverigetröjor köpta i nån turistbutik i gamla stan, stockholm och boken på bokus.
33 dagar kvar.

Kommentarer
Lollo ♥

jag har ingen tid alls! förstår knappt när jag ska hinna packa, haha. alla bara vill ses hela tiden :P Du kan packa åt mig? :D

2010-07-15 KL. 01:19:25
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback