Flygtider

Hola!

Snacka om att jag varit otålig när flera som åker från Arlanda fick sina i måndags och flera som åker från Landvetter fick sina igår... Kollade min profilsida 24/7. Men nu äntligen, äntligen, äntligen har jag fått mina flygtider! Så här ser det ut:

Copenhagen to Frankfurt - Monday, August 16, 2010
Departure: 06:00

Copenhagen, Denmark - Kastrup.

Arrival: 07:30
Frankfurt, Germany - Frankfurt.

Frankfurt to New York - Monday, August 16, 2010
Departure:10:50
Frankfurt, Germany - Frankfurt International

Arrival: 13:10
New York, USA - John F Kennedy

Last check in är en timme innan flyget lyfter, så jag borde vara på flygplatsen senast 04.00. och det tar en timme att köra till Köpenhamn från mig (senast 03.00). Någon som tycker att det är lönt att ens sova? Haha. Snacka om att man kommer vara jetlaggad.

Fler som åker från Köpenhamn då?


Kommentarer
malin

tjohooooooooooooo!

och ditt röv, skicka sms tidigare nästa gång!

2010-07-28 KL. 15:45:14
URL: http://wakoo.blogg.se/
Emilie

Åh vad kul att du fått dina flygtider! :) Hur mycket tid är det du har ungefär från när du kommer till Tyskland till när du ska åka till NY?



Jo det är sant, tanken på att lämna är inte så mysig. Känner mer för min lillasyster än kompisar. De VET att jag kommer tillbaka. Men min syster är 2 år och vi har ett jättestarkt band, är rädd att hon tror att jag överger henne. Men jag har packat ner massor med brevpapper och ska skriva till henne hela tiden.



Förstår att det är skönt. Det är fortfarande typ 2 veckor kvar till min intervju. AAAH. AAAH. AH. Orkar verkligen inte, vill verkligen ha det klart.



Men jag får inte få ångest över det nu, igår städade jag ut HELA mitt rum och la dem i kartonger. Allt ställs undan under mitt år. Och så påbörjat packning. Fixat en surdeg som mamma sa. Och tydligen ska jag njuta av den innan nästa surdeg (dvs visumet) hemsöker min hjärna ;)



ha det bäst



2010-07-29 KL. 09:24:48
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/
erica

är super nöjd med svaret, jag vill åka när jag gått ut skolan , läser massa bloggar om folk som jobbar som au pair i usa & det låter helt fantastiskt! :D hoppas du får det roligt jag kommer följa din blogg! :D kram

2010-07-29 KL. 15:44:57
URL: http://ericasfashion.se
erica

jag ska åka! jag tänker åka! haha D: , men jag är inte jätte bra på engelska! men jag har två år kvar i skolan så jag hoppas jag kan öva upp den, är du jätte bra ? kram

2010-07-29 KL. 17:14:27
URL: http://ericasfashion.se
Nathalie

Wohoo, äntligen!! ;D

Haha, visst kan de vara för jobbiga ibland.. ;P Vet inte riktigt vad de tycker, vi prtar typ aldrig om det eller åtminstone inte på det sättet. Jag tror inte de har fattat att det är så snart och att jag kommer vara borta så länge, de fattar nog inte det förräns jag åkt. Men de tycker nog mest det ä kul för då lär pappa ta med dem över och hälsa på eller så och då får de ju se USA. Hm, tror det här kommer bli nyttigt för oss båda och jag hoppas att de lär sig ta lite ansvar under tiden jag är borta. ;P Haha

2010-07-31 KL. 10:01:59
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/
farmor

Hej!

Har du en flygbiljett till mig också?

Jag känner mig precis som jag skulle åka!

Jag följer dig på resan med hjälp från mina kära tankar för dig och datan.

GLÖM EJ ATT LEVA MIN VÄN

DAGEN SOM GICK

KOMMER ALDRIG IGEN.

KRAM från farmor.

2010-08-14 KL. 14:51:14

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback