Finalize

Slog en pling till Cultural Care i Stockholm tidigare idag och berättade att vi sagt ja till varandra! Wohooo. Dock har vi inte kommit överrens om ett datum ännu eftersom familjen skulle kolla med deras nuvarande au pair först. Så jag får ringa en gång till sen. Lite drygt. När jag mailade den andra au pairen så skrev hon att hennes sista dag hos familjen är den 9 augusti. Mitt preliminära datum är den 2 augusti så om jag åker då är jag på training school till fredagen den 6 augusti. Så antagligen kommer jag vara framme på kvällen där. Då kommer jag vara där i 3 dagar tillsammans med henne.


Boston!


Kommentarer
Nathalie

Förstår vad du menar. Men det kan ju vara en fördel också. Att hon kan lära dig hur du ska göra i vissa situationer, visa dig de bästa platserna i Boston och så vidare. :) Hoppas det kommer kännas bra för dig vilket fall. :)

2010-03-22 KL. 19:01:15
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/
Lollo ♥

jaha men var det bara tre dagar :o men det gör ju inget xD liksom om du inte åker den 2a då kommer de ju inte ha någon att ta hand om barnen medan du är på skolan :o

2010-03-22 KL. 19:58:15
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Tinde

Jag förstår dig verkligen! men tror det kan vara bra att vara där med den gamla aupairen också. för ni är ju inte konkurrenter direkt och hon kan få in dig i rutinerna :)

2010-03-22 KL. 23:00:36
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
marieke- blivande aupair

tänk på att det kan vara väldigt bra att aupairen är fortfarande där för då kan hon visa dig alla rutiner, och ställen som de brukar vara på.. Jag har pratat med flera olika familjer och de tycker att det är jättebra att båda är samtidigt för då blir inte lika tufft för barnen för då vänjer de sig båda.. Hoppas de löser sig:)!

2010-03-23 KL. 12:29:46
URL: http://maarieke.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback