So far so good.

Wowowow. Här går det snabbt fram! Boston familjen öppnade precis upp deras profil så nu kan jag se hela deras ansökan, personliga brev och en himla massa bilder! Hur roligt som helst. Jag gillar verkligen denna familjen. Min förra match är ingenting om man jämför med denna! Det känns som att vi är riktigt matchade. Det som dom skrev på sitt personliga brev om t.ex. vad dom söker. Det har jag svarat på i mitt personliga brev. Så detta var en riktigt bra match om jag får säga det så!

Några har frågat hur gamla barnen är. Glömde visst skriva det, my bad! Det är två pojkar på 5 och 7 och en flicka på 9! Barnen är hur söta som helst, satt och nawade framför datorskärmen när jag kollade på bilderna, haha you get it.

By the way är det familjerna som väljer själva att "öppna upp" sina profiler eller är det CC? Ringer dom till CC och ber dom öppna upp profilen eller kan dom göra det själva? Satt och funderade på detta så om någon vet, skriv! :)

Kommentarer
Lollo ♥

de ringer cc och säger det :D



Men guud vad roligt x3

2010-03-16 KL. 15:49:44
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
malin - blivande au pair

kuuuul! :D hoppas dom hör av sig nu och ringer och så matchas ni och du får ett toppen år ;D haha



nej jag har inte hört nåt ännu av dom, men känner inte riktigt att den var drömfamiljen heller, men a som sagt, bara fått se lite av dom ju :P

2010-03-16 KL. 16:27:09
URL: http://wakoo.blogg.se/
Andra Louise

Härligt, det låter ju kanoners! :D Lycka till!

2010-03-16 KL. 16:41:44
malin - blivande au pair

det hoppas jag med :D det bästa med SI är ju att man kan ha hundra miljader familjer samtidigt så det är ju inte stressigt med att säga nej till dom liksom :P

2010-03-16 KL. 17:49:24
URL: http://wakoo.blogg.se/
Sara - the world is my playground

sv: nej, jag tvekar inte, men om jag inte hittar en familj jag känner passar så vill jag ha ett alternativ till något att göra i höst! :)



hoppas inte att du tror något annat! :O

2010-03-16 KL. 19:12:59
URL: http://sarasweden.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback