21.21

Tråkigt när det blir så glest med inlägg. Jag vet ju inte vad jag ska skriva eftersom matchnings processen är så seg just nu. Ifall någon där ute har något tips på vad man kan skriva så uppskattas det mer än gärna, hehe.

En sak till. Om ni tyckte att det var drygt att vänta tills ni blev godkända. Då kan jag säga att vänta på matchningar är värre. :'D Kollar min mail 1000 ggr om dagen och har börjat hata alla dessa facebook mail. But what to do!

Appropå ingenting så ska Lollo prata med sin familj ikväll. Önskar henne lycka till! ;)

Kommentarer
Louise Pettersson Eld

Jag vet precis hur du känner dig med att kolla mejlen tusen gånger om dagen haha xD

2010-03-12 KL. 06:58:10
Emilie

Hej :)

Jag förstår verkligen hur du känner inför väntan på en match. Innan jag kom in jagade jag brevbäraren som in i bomben, ville ha svar snabbt. Undra om Au Pair/College försöker ge en sån där lifelesson i väntan eller nått.



Måste det vara familjen som hör av sig om de visar intresse? Kan man inte haka på och mejla/ringa själv? Jag kan inte det där för jag kom aldrig så långt :P



Vad kul att din kusin läser till socionom. Var faktiskt på Stockholms universitet för öppet hus men jag vet inte... socionomlinjen där verkade för allmän :P



Jo jag skriver ju till lite folk runt om i världen och det händer att de vill kolla in min blogg. Bara sådär, nån gång i halvåret. Men han alltså han översatte VARENDA inlägg och trodde typ att jag skrev till honom. Jag kan säga upp kontakten (gjort) men jag kan inte få honom sluta läsa bloggen. Jag säger till när jag skaffat en ny :)



Förresten vad gör du medan du väntar på matchning? Jobbar du eller så? :)



kram!

2010-03-12 KL. 08:09:48
URL: http://plajnis.blogg.se/
Lollo ♥

nervvrak är vad man blir innan proccessen är över, haha. Hon ska ju ringa nu vid 5 igen.... min mage börjar känna att den tiden närmar sig xD

2010-03-12 KL. 14:48:57
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Sofie

Känner igen det där! Flög i princip upp ur sängen varje morgon bara för att kolla mailen, haha! Matchningsprocessen är fan påfrestande på riktigt. Haha.

2010-03-12 KL. 20:50:09
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Tinde

Haha jag har säkert sagt det men kan säga det igen, att ha mail i mobilen är INTE något bra just nu. Jag kan kolla den var femte minut ibland! Det är inte klokt!!!



Fick ju första matchen efter en vecka, så då tror jag typ att jag ska få andra då också.. men antagligen kommer det ta längre tid än så!

2010-03-13 KL. 09:56:20
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
malin - blivande au pair

ja detta är fan mycket mer påfrestande! har gått 6 dagar för mig nu och har inte hänt ett skit, börja ju bli galen, kolla mailen sådär två ggr i halvtimmen :P haha

2010-03-14 KL. 10:38:36
URL: http://wakoo.blogg.se/
malin - blivande au pair

taaaccck!! :D

2010-03-15 KL. 14:40:05
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback