Happ happ.

Okej, Tinde vill att jag ska uppdatera så here we go! ;)

Inget har hänt sen i lördags, bu. Men jag ringde CC imorse och sa att jag var intresserad! Hon frågade varför och jag sa som det var. Barnen är i bra ålder och dom sysslar med sporter som jag själv gått på innan :) Dom känns bra helt enkelt, av det lilla jag fått veta i alla fall. Så yeah, hon skulle säga det till Boston kontoret sen meddelar dom det vidare till familjen.

Har varit hemma hos Pöpen idag med, hon hjälpte mig filma. Fy vad pinsamt. Men det var faktiskt lättare när någon annan filmade än när jag gjorde det själv. Fastän jag SKÄMDES ihjäl. Skäms fortfarande...hehe. Nu ska jag bara klippa och välja ut en låt.

Men först så ska jag kolla på Familjen Annorlunda och säsongstarten av Hollywood fruarna.
Maria Montazami :* Har saknat henne.

Kommentarer
n

Hoppas det går bra att klippa ihop videon. :)Själv upptäckte jag att formatet som mina videoklipp är (pappas mobilkamera) inte funkar i windows movie maker. Surt, men men så är det ibland. :P Okej, tack, kan vara bra att veta, men ska nog ringa de i veckan ändå. :)

2010-03-08 KL. 20:40:04
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/
Alexandra, KAKHUSET ♥

Gu va spännande med USA! :) ♥

2010-03-09 KL. 01:53:56
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback