Lollo & Brookline

Efter skolan idag så mötte jag upp min kära Au Pair friend Lollo, i ktown (Kristianstad). Jo för er som inte vet så lärde jag känna Lollo via Cultural Care's sida på facebook, hehe. Vi tog en latte på House of bagels och sen kollade vi på Clash of the Titans. Bra film! Avatar-Jake Sully var med i den, nomnomnom. Annars så var det en toppen dag. Kändes som jag känt henne i flera år och inte typ... i några månader!

Måste bara säga att det är sjukt hur många nya människor jag "lärt känna" tack vare hela denna au pair visan. Så himla roligt! Och som Lollo skrev i sin blogg: Ni borde också träffa varandra!

Från det ena till det andra så kan jag visa er en bild på var i Boston jag kommer bo. Ser ni var det står Brookline? DÄR kommer jag spendera mitt år. Tar väl 10 minuter in till Boston. Sen fick jag förresten reda på hur mycket det kostar att ta bussen in till New York. 15 dollar.. Gotta love it.

16 augusti ♥


Kommentarer
Lollo ♥

15 dollar är för fasen ingenting!

HAHA Jake Sully var lätt the eyecandy of the movie ;D Honom kan man snaska på ett tag ;) AHAH visst är det helt sjukt hur man klickar med vissa och bara pratar på som om det var miljonte gången vi träffades :D

2010-05-08 KL. 01:49:02
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Tinde

Wie, då får du komma och hälsa på mig!!! :D

2010-05-08 KL. 02:20:50
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Caroline

You got that right! =) haha! jag kunde inte se vad jag själv hade skrivt det var därför det blev word, men som sagt det suger. kram

2010-05-08 KL. 13:37:04
URL: http://carolineinusa.blogg.se/
Maja

Hej!

Jag är en 17-årig tjej från Kristianstad som funderar på att bli au pair efter studenten.

Dock har jag en fråga: - Hur samlade du ihop barntimmar?

Har fler frågor som jag skulle vilja ställa via mail. Skulle uppskatta om du hörde av dig på min mail!

2010-05-08 KL. 15:01:46
marie

Maja: Kolla din mail! ;)

2010-05-08 KL. 20:20:14
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback