Dagens fråga

09.31

Vilken au pair förmedligen åker du genom och vad tycker du om den?

Jag åker med Cultural Care. Vilket jag tror är den största au pair förmedlingen, även den dyraste om jag inte har fel. Jag kan väl mest bara säga positiva saker om CC. Jag har inte haft några problem med dom, och dom var jätte hjälpsamma när man hade frågor och så vidare. Au pair skolan tycker jag man ska skaffa sin egen uppfattning om och jag tycker inte den var så hemskt. Om man bortser från dom äckliga täckmattorna i rummen och dom äckliga duscharna, och maten... ingen kommentar. Men det är ju bara tre dagar och man ska inte tänka på det utan se fram emot NYC trippen man får åka på!

Fanns även ett tag då jag faktiskt tvekade (!??) lite på om jag skulle åka eller inte (funderade på språkresa också) men min kontaktperson från CC peppade mig som bara den och berättade om sitt år och sånt där, vilket fick mig att våga kasta ner min ansökan i postlådan.



...Det är jag himla glad för idag firar jag exakt 3 månader i USA. Om det går lika snabbt som det gör nu så hinner jag knappt blinka förrän jag är hemma igen. Hjäääääälp måste börja planera mina resor nu alltså...

Kommentarer
Vico

Nejmen se där! Bloggen är uppe? ;P



På tal om detta inlägg, CC ringde mig idag och frågade om jag ville komma på ett av deras informationsmöten ^^ Jag tackade nej dock, men sa att jag hör av mig om jag blir intresserad längre fram. Jädrar vad schyst hon var som ringde mig också! Hon ba "Hur är läget?" och sånt. Haha, jag blev på värsta glatt humör efteråt ;P

2010-11-16 KL. 17:29:22
marie

Haha ja den är uppe!



Jaså? Åh vad kul! Minns det där infomötet, gud vad pepp man blev! :D hihi, ja men verkligen. Alltid så snälla :D

2010-11-16 KL. 17:34:12
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback