En kaotisk morgon

08.40

Som rubriken lyder så var inte denna morgonen en av dom bästa. Jag "försov" mig med fem minuter vilket resulterade i att jag fick stressa med barnens frukost. Så klart, just idag, ville dom ha toast. Och den där "toastmaskinen" vi har just nu är så jäkla seg och tiden bokstavligt talat flög iväg. Mitt i allt började kidsen bråka om världens töntigaste grej. Inte ens värt att säga vad det handlade om.. Och S fick ett så kallat meltdown.

Första gången jag sett denna söta lillla tjej som alltid lyder få ett riktigt aggressivt utbrott. Jag blev ju så chockad att jag knappt visste vad jag skulle säga? Pappan tog i alla fall över där, (tack tack tack). Men det blev en massa skrik denna morgonen, L som inte direkt deltog i detta morgonbråk satt 7.40 i hallen som en ängel med jacka, skor, ryggsäck och med benen sprattlande. Mitt i all kaos liksom. Jag blev så glad så jag gav han värst kramen och hans lilla blyga ansikte kom fram. Charmgossen!

Nu är alla barnen lämnade och jag startar min morgon rutin med att äta frukost framför ett avsnitt av The Big Bang Theory. Ska bara njuta av lugnet först, hehe.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback