Godmorgon

Idag är ingen bra dag, vaknade upp och kände mig väldigt, väldigt dålig. Tog tempen, visar sig att jag har feber. Kult. Jag ville ju inte bli sjuk här! Men eftersom föräldrarna redan gett sig iväg för jobbet var det bara att bita ihop och börja dagen. Nu är jag off till klockan två i alla fall. Är desperat efter alvedon! Dock tog jag inte med mig något sådant... Bara en massa piller mot hosta. Det var ju bra gjort av mig! Nu ska jag sova fram till klockan tolv.


Jag som ville se Due Date ikväll :(

Kommentarer
Vico

Men vad sägs som amerikansk alvedon? Non-drowsy DAYTIME multi-symptom cold/flu relief. Finns även NIGHT exemplar så man kan sova utan att känna sig så tung i huvudet :)

2010-11-17 KL. 16:43:27
Emma

Du måste fortsätta blogga! Följer din blogg som en lusläsare. Ger mig mer intresse för ett liv som Au pair!

2010-11-17 KL. 21:48:45
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/
Jennifer

Vico verkar ha koll på läget, låter som min Day/Night nurse! rekommenderas! har du frågat föräldrarna om de har några paracetamol tabletter? eller kan köpa på nåt pharmacy? du måste ju ha nåt stackars tös! ;(

2010-11-17 KL. 23:32:48
URL: http://wilserinskan.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback