Konserter på G

Har jobbat nu ikväll. Haha låter så kul att säga "jobba" för det ända jag gjorde var att kolla på O.C med Heike och käka flingor. Jobbigt liv. Ska försöka hoppa i säng nu så jag får tillräckligt med sömn. Har barnen i 6 timmar på eftermiddagen imorgon. Hujeda mig. Har dom oftast bara i 3 ½ + 1 timme på morgonen. Man blir lätt bortskämd.

Har fyllt i en massa saker i kalendern med, så min värdmamma ser vad jag har för planer så att mina och hennes planer inte krockar. Den 4 februari är kommer Robyn till House Of Blues, precis bakom Fenway Park (Red Sox hemma arena). 19 mars kommer Crystal Castles dit. Och den 12 april kommer Ke$ha dit. Får se om jag hinner gå på dom.


Crystal Castles
Robyn

Kommentarer
CAMILLA

låter rätt nice med 4,5 timmar och 6 timmars pass! jag jobbade som barnflicka i dalarna i somras och det blev så gott som bara 12-timmars pass :S

coolt att se robyn i usa! :D

2010-11-24 KL. 10:40:46
URL: http://camillabr.blogg.se/
Sandra

sv. Vi har faktiskt inte några planer för nyår än :O Kanske kan vara dags att börja planera för det nu...

2010-11-24 KL. 14:09:33
URL: http://g0lly.blogspot..com

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback