Matkoma

Har nog aldrig varit så här mätt innan. Oh my gosh. Middag idag på Cheesecake Factory, eller ja. Vi beställde hem. Pasta Carbonarra med kyckling för mig. Min favvis efter Chicken Maidera! Nam nam. Har jag sagt att jag älskar Cheesecake Factory?! Käkade även en Brownie Sundae cheesecake i lördags yum.


Pasta Carbonara with chicken. Fy fan läste även precis att den innehåller 2500 kalorier?!
Känner hur min dubbelhaka växer...


Chicken Maidera. Min absoluta favorit rätt. Ni som inte testat denna MÅSTE göra det.
Speciellt om man är en potatismos älskare som jag. Hehe.


Brownie Sundae cheesecake :*

Vet inte om det är bra eller dåligt att jag har gångavstånd till närmsta Cheesecake Factory. Och jag kan inte fatta att jag precis bloggade om mat heller... vad gör USA med mig?!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback