Ett besök från Philly


20.05

Helgen som gått får 5 av 5 toasters . Lollo flög nämligen hit från Philadelphia för att besöka Boston! Så himla kul att äntligen få träffas igen. Sist vi sågs var på Kristianstadsdagarna vid pasta vagnen och våra sista ord var "Vi ses i USA!". Sagt och gjort. Jag spenderade lördagen med Katja, Fia, Lollo och Louise inne i Downtown. Tog en tur till Boston Common park och sedan vandrade vi vidare till New Bury Street. Älskar den gatan även fast priserna är lite väl över min budget. Wera Vang, Gucci, Chanel, Giorgio Armani och mycket mer. Hehe. Fint. Den dagen jag gifter mig med en rik amerikan....

Nej skämt och sido.

På tal om något helt annat så har min bil börjat krångla. Eller ja, i lördags. Den ville dö hela tiden (fick flashbacks från den helgen då jag träffade Malin i Ronneby och hon körde sin söta lilla vita bil och den dog lite då och då). Sen ville den typ inte gå framåt och man fick typ hålla i gasen hårt för att den inte skulle dö. Panik, panik. Lät konstigt gjorde den med, och den körde inte mjukt fram utan hackade bara precis som jag hade för hög eller låg växel (vilket jag inte hade!) Men nu är den i alla fall inlämnad. Så nu har har jag ingen bil för några dagar. Känner mig redan handikappad.. Jag menar, är man redan van att ha bil här så blir det ju inte lättare. Fick i alla fall samåka med Tina till gymmet. Snällt!

Vad tycker ni om att jag tar igen bloggningen förresten?

Kommentarer
fian

BÖRJA BLOGGA :D

2010-11-16 KL. 03:12:41
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/
nana

GRYYYYYYMT!

2010-11-16 KL. 03:48:16
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
camilla

jaaa klart du ska blogga om ditt år! jag vill jättegärna läsa! jag har följt din blogg ett tag och jag tänkte fråga dig vilken au pair förmedling du åker genom och vad du tycker om den? jag är på gång med att åka genom skandinaviska institutet men vill höra runt lite bland dom och lite andra förmedlingar. hade varit så glad om du ville hjälpa mig lite! tack! // Camilla

2010-11-16 KL. 10:36:02
URL: http://camillabr.blogg.se/
Anonym

Naaaaaaaaaaaaaajs !

2010-11-16 KL. 12:14:52
Jennifer

Härligt att läsa ett blogginlägg igen! GO GO GO!:)

2010-11-16 KL. 12:25:59
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
tyraelvira

JAAA ! awesomeness

2010-11-16 KL. 12:54:36
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
evelina

Jag tycker att det är jättebra att du börjar igen!

2010-11-16 KL. 14:12:19
Elin

Jättekul att du bloggar igen, som vi har väntat! :D

2010-11-16 KL. 16:38:40
malin

sakna du att åka i min bil (a) hehe! DEN ÄR SKROTAD !!

hoppas din bil laagas fooort! :D

2010-11-17 KL. 00:24:04
URL: http://wakoo.blogg.se/
Louise Pettersson Eld

kull att du bloggar igen, är så roligt att läsa om vad du har för dig! :D

2010-11-17 KL. 07:41:02

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback