Google Calendar - tummen upp

Imorgon är det fredag. Så skönt. Älskar fredagar. Dom går oftast snabbast. Plus jag slipper fixa lunch åt dom på morgonen! Det gillas. Ska snart upp och fixa något att äta och sedan kolla på lite serier. Orkar verkligen inte göra något ikväll.. Behöver bara vila lite. Men tänkte först visa er hur mitt schema ser ut och hur det funkar. Jag och min värdmamma använder oss utav google calender vilket enligt mig, är typ en av dom smartaste sakerna någonsin.


(Klicka på bilden för att förstora)

Dom blåa rutorna är min värdmammas "home schedule". Dom rosa är "Kids schedule" t.ex om dom har playdates eller andra aktiviteter. Dom gröna rutorna är mina jobbtimmar. Och dom lila är mitt personliga schema, t.ex om jag ska ut på kvällen, mina planer för helgen och weekendtrips och resor osv. Så att dom kan se vad jag har för mig osv. "Home schedule" är deras schema så jag ser om dom t.ex åker iväg någonstans. Så himla smart! Kollar mitt schema flera gånger i veckan eftersom vi ibland ändrar eller så kommer nya saker upp. Väldigt enkelt. Plus att i slutet av veckan står det hur många veckor jag jobbat. Så förra veckan (sunday) har jag jobbat 27 timmar.

Kommentarer
camilla

jättesmidigt ju! jag är beroende av mig kalender, jag har ingen aning om vad jag ska göra utan den!

2010-11-19 KL. 10:35:15
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback