North Carolina - Raleigh

21.36

Då har ännu en dag passerat. Har spenderat kvällen med att umgås och äta middag med mina värdisar. Pratade lite om semester och sådant. Kom överrens om att i februari åker jag och hälsar på min moster och kusin som bor i North Carolina. Hon gav mig även ledigt så jag kan stanna där från fredag till måndag! (Dom två andra semesterveckorna ska jag använda till Miami och California).

Nu gäller det bara att hitta billiga flygbiljetter mellan den 11 februari till den 14 februari. Det som är dumt är att den veckan är flygbiljetterna extra dyra eftersom det är många som reser då (var något speciellt med den veckan men minns inte vad, typ att skolbarnen har lov och folk åker till Florida för att hälsa på sina mor och farföäldrar). Vi får väl se om jag kommer undan relativt billigt. Håll tummarna!




Kommentarer
marieke

ja eller hur ar hon :) allt fungerar bra i boston? :D

2010-11-17 KL. 05:15:40
Elin

åh jag med! Ikea är underbart, det känns som att man är i Sverige för några timmar och mer än så behöver man inte :D Och älskar att köpa svensk mat, mmm!

2010-11-17 KL. 05:21:32
URL: http://anamericandream.webblogg.se/
malin

det skulle inte vara alla<3dag troru? ;)

2010-11-17 KL. 11:02:10
URL: http://wakoo.blogg.se/
Jennifer

Alla hjärtans dag? ;) Låter fint att äntligen få se hur moster har det! vem är det mer som bor där? Angelina? Ivy? Nollkoll.se Pinsamt.

2010-11-17 KL. 13:13:54
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
Lollo

Valentines Day? :D

2010-11-17 KL. 15:35:57

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback