Boston & ice skating

Så har ännu en helg gått. En lugn och mysig helg. Lördagen åkte jag in till Boston, mötte upp Fia, gick till Macy's köpte en MAC concealer. Mötte upp Jenny sedan gick vi vidare till H&M och handlade lite.

Är det bara jag som tycker det är skämmigt när man handlar underkläder och en kille står i kassan? En snygg kille dessutom?! Tur han var gay. Haha.

Sedan testade jag en gingerbread (pepparkaka) latte från Starbucks. Rikigt god om jag får säga det själv! Mötte därefter upp Sandra, som bor i New York. Vi började skriva till varandra för rätt exakt ett år sedan. Så det var trevligt att äntligen får träfffas! Vandrade vidare till Prudential Center, för att käka på Cheesecake Factory. Sen köpte jag en ny väska inne på Urban Outfitters på New Bury Street. Tänkte köpa den förra veckan men bestämde mig för att vänta. 68 dollar kostade den då. Men en vecka senare kostade den bara 39 dollar. Hur bra?! Sicka kap man kan göra ibland. Tummen upp.
Älskar dom flätade detaljerna!
Igår, söndag, drog jag och mina tyska grannar till en ishall för att åka lite skridskor. Riktigt roligt! Det var några år sedan sist så det var lite vingligt i början, hehe. Men sen så. Nu har man övat upp sig lite inför New York nästa månad. Nöjd!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback