Black Friday

Black Friday idag alltså. Vad är Black Friday undrar kanske vissa? Jo det ska jag ta och berätta.

"Black Friday is the day following Thanksgiving Day in the United States, traditionally the beginning of the Christmas shopping season. Especially popular in the United States and Canada, the event is spreading to other nations such as Australia and the United Kingdom. On this day, many retailers open very early, often at 4 a.m., or earlier, and offer promotional sales to kick off the shopping season. Because Thanksgiving always falls on the fourth Thursday in November in the United States, the day after occurs between the 23rd and the 29th of November." / wikipedia

Hittade inte så mycket på rean faktiskt. Men fick med mig lite hem ändå! Så jag är nöjd. Plus att jag bara handlade åt mig själv. Som tur är har jag redan julklappar fixade till värdfamiljen. Man är väl ute i god tid eller? Så nu fick det bli lite tidigare julklappar åt mig själv! ;)


Klockan 05.00 plockade Tina upp mig och vi begav oss mot Natick Mall i Natick.
Fick en bra parkerings plats och begav oss in bland alla människor.
Snacka om att det kändes konstigt att springa runt i ett mall klockan 6 på morgonen?
Här står Tina framför Forever 21 precis innan dom öppnar.



Julkänslor!


Köpte ett par sweatpants av modellen "perfect butt" (haha??) inne på Abercrombie & Fitch,
Som det var nedsatt pris på.
30 dollar = 219 kronor.
Snööööögga och sitter som smäck.

Cardigan från Forever 21, 9 dollar = 65 kronor.

Cardigan från Forever 21, 9 dollar = 65 kronor.


Bas toppar från Forever 21, 8 dollar = 58 kronor (för båda)


Boots från Bakers 39 dollar = 285 kronor. 
(Tänker mig dessa med en blommig klänning i vår, nom)


Nagelfil och primer från Smashbox. 
Älskar Smashbox "photophinish" (den genomskinliga)
men tänkte testa denna som är mot "redness".
Gillar det facket den ligger i!
Bra att ha i väskan.
Köpte underkläder från Victoria's Secret.
Dom här var lite roliga tycker jag.


Fick typ en goodiebag eller nått om man handlade över 60 dollar inne på VS.

Fint!?

Känner mig som världens töntigaste som radat upp allt så fint och tagit kort på det :D
Hoppas i alla fall någon uppskattar det och tycker det är intressant.

Pratar med Katja i skrivandes stund. Verkar som jag ska till Leagacy Place om en stund med henne.
Haha mer shopping! (Dom har Urban Outfitters där, mhmm...)
Adios.

Kommentarer
Michelle

Jätte fina grejer! :) Jag åker nog som au pair i februari.. hur känns det? Behöver lite pepp! Haha :) Superfin blogg btw!

2010-11-26 KL. 20:29:13
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
tyraelvira

JAG UPPSKATTAR! JAG UPPSKATTAR!

2010-11-27 KL. 00:43:57
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
ellen

jag tycker det är jätte kul när ni au pairer fottar och skriver pris på det ni har köpt. det är intressant att jämföra hur det är att shoppa i ett annat land =) och du, fina kläder och skor du köpt!

2010-11-27 KL. 01:15:34
Natalie

Jättekul med en massa bilder :)

2010-11-27 KL. 11:15:19
Vico

åh, vad mycket fint! och relativt billigt med! gillar bootsen som tusan! <3

2010-11-27 KL. 15:03:26
sara

dör lite, fint osv :(

2010-11-27 KL. 15:23:47
URL: http://slarsdotter.blogg.se/
Elin

Jättekul att du lägger in, fortsätt göra det! :D

2010-11-27 KL. 19:24:38
José

Hej!! Det är jättekul att se vad du har shoppat så fota på du!! Snygga kläder till bra priser,man blir lite shoppingsugen själv....

Ha det bra! Kramar!!!!!!

2010-11-28 KL. 00:34:36
cassandra

asså gud jag vill ha! :( aja men asså borde inte din garderob vara typ super full snart? X)btw så tycker jag att det är superduper roligt att läsa din blogg, so keep it going :D + att den är fin fin.

2010-11-28 KL. 01:01:30

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback