Eftermiddagen - Legacy Place

Är hemma efter en lång eftermiddag och kväll. Mötte upp Katja på Legacy Place runt klockan 15. Gick runt i affärerna med Katja,, spenderade mer pengar, åt på Wicked, handlade godis, handlade milkshakes på J.P licks, gick på bio. Blev så klart mycket skratt och prat. Mysig kväll! Här kommer fortsättningen av dagen i bilder.
På väg till Leagacy Place i Dedham för att möta upp Katja. Älskar trafikljusen, not.
Det är här vi hänger, och kollar på bio.
Käkade pizza inne på Wicked. Katja lämnade kvar den där lilla biten, sån mes.
Köpa biljetter till Tangled.
Efter lite mer shopping inne på Victoria's Secret så bestämde vi oss för att gå på bio. Vi hade svårt att välja mellan Mega Mind och Tangled. Men det fick bli Tangled. En ny film av Disney Pixar om Rapunzel. Riktigt bra var den! Har inte skrattat så mycket på länge. Ärligt talat fick jag faktiskt kämpa lite för att hålla tårarna inne , he he. Kan inte hjälpa att jag är blödig.


Milkshake från J.P Licks i väntan på att gå in i bio salongen.
Glad och trött tjej klockan halv 12 på natten (en timme sedan).
Köpte en pyjamas inne på VS, he he he.
Nu ska jag tvätta av sminket och bädda ner mig i min sköna säng. Godnatt. Imorgon blir det nog en sväng till Boston. Ska försöka hålla i pengarna, eftersom vi på Söndag ska till ett outlet mall.
Shopping shopping shopping!

Kommentarer
Vico

nu, undrar jag... är det kallt där ännu? eller? hur kallt är det typ? kul att du lade upp lite bilder. fick värsta myskänslan när jag såg dem :)

2010-11-27 KL. 14:59:37

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback