Outlet mall i Wrentham

Tack för alla kommentarer. Det uppskattas enormt. Roligare att blogga då! :) Igår körde jag, Heike, Caro och Tina till ett outlet mall i Wrentham. Var ett riktigt nice ställe med bland annat Levis, Converse, Raulph Lauren, Michael Kors, UGG Australia and so on.


Mina tyskar som jag umgås med typ, varje dag.

Heike :*
Körde förbi Patriots hemmaarena, Gillette Stadium, riktigt nice och ENORMT stort.
Var helt amazed när vi körde förbi.

Ser ni? Blev lite sugen på att gå på en match någon gång..
24 dagar kvar tills jag ska se Celtics möta Philadelphia i alla fall! (Basket)

Inhandlade två tröjor från Tommy Hilfiger. Sjukt mysiga. Ser lite töntiga ut med kragen men dom var så fina och mysiga så jag var bara tvungen. Jag har även ett stort problem med färger och kan inte bestämma mig. Så det fick både en vit och en navi blue (som ser svart ut på bilden). Ni anar inte hur mycket jag sparade. Från början kostade dom båda tillsammans 136 dollar. Men jag fick dom för 60 dollar (432 kr) outlet + sale. Så jag sparade 79 dollar vilket är,  569 svenska kronor. KAP?!


He he he... Nu spenderar vi resten av pengarna på flygbiljetter och julklappar!

Kommentarer
Jennifer

Åhh dom är ju jättefina! kabelstickade och klassiska! like!

2010-11-29 KL. 15:52:47
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
Jennifer

inte så jäkla spännande utan mest som det brukar och SKA se ut ;) jävligt mycket kortare bara, klippte av 10 cm. Buhuhuhu. Ändrat på privatinställningen nu så funkar det?

2010-11-29 KL. 17:30:14
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
Jennifer

snö ÄR fint, men viiiidrigt att gå ut i. Särskilt nu när det blåser halv orkan samtidigt så man dör av kylan. Men fint med allt det vita och alla stjärnor och ljus i alla fönster

2010-11-29 KL. 17:32:01
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
fian

sv : haha ah inatt sov jag med den, mums. Mysiiiigt :D

2010-11-30 KL. 00:56:31
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/
jessica

fy vad billigt för två par tröjor! :D

2010-12-06 KL. 15:11:33

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback