Quincy Market & julmys

22.17

Har haft en mysig dag med min bästa Sofia Borg. Gick runt i klädaffärer och skoaffärer. Käkade på Food Corner. Fick bli något thailändskt denna gången, lite omväxling från pizza och japanskt. Fyndade ett par fluffiga rosa strumpor (?) och en BH från Beyonce Sasha Fierce kollektionen, som jag aldrig hört talas om innan... inne på T.J .Maxx - där kan man faktiskt hitta bra grejer, om man kollar noga! Och för att inte glömma så handlade jag lite mer underkläder från Victoria's Secret. Hahahaha låter som jag har allvarliga problem, men det är inte så farligt. Med tanke på att jag sparat min lön i fyra veckor.

Gick runt och kollade på julmyset vid Quincy Market. Gick även in på Build-A-Bear butiken (där man gör sin egen nalle björn). Jag och Fia bestämde oss för att göra en varsin efter julafton. Ser verkligen fram emot det.

När Sofia skulle betala sina små nallebjörnar som hon köpte där inne (gullig) stod jag och väntade (Väldigt trött var jag = viktig parantes). På radion spelar dom Abba's Dancing Queen och plötsligt hoppar killen som jobbar där inne fram mot mig och sjunger " You are the dancing queen, young and sweet, only seventeeeeen!". Jag blir en aning chockad och börjar gapskratta, hur oväntat var inte det liksom? Och han säger "I'm sorry, i just thought you'd needed to smile a little bit ;)". Kul kille eller.

Sedan bestämde vi oss för att gå på bio. Fick bli Due Date eftersom jag ännu inte sett den. Hilarious movie?! Om ni inte sett den, se den. Zach Galifianakis är galet rolig. Kolla in trailern!





Kommentarer
Michelle

Sv: Jag har tänkt vara au pair i NY, med avfärd i februari. Men har inte matchat med någon familj än, men vill helst så nära NY som möjligt :) Hur är det med fritid? Hur ser en dag ut för dig och är du ledig helger? Jag kommer att åka med STS! Vilken åkte du med? :) Kram!

2010-11-28 KL. 18:43:16
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
José

Hej!! En av de mest välklädda granar jag sett!!

Snyggt - nej,för mycket!!

2010-11-28 KL. 22:26:52
Sofia

Svar: Jaa det var hur najs som helst! Det var den viktigaste punkten på min "att göra i USA-lista". Så nu kan jag stryka, "Att se Jeffree Star". :D



Och jag är lite avundsjuk på att inte jag har såndär roliga killar på mitt Build-a-bear.

2010-11-29 KL. 04:01:40
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
CAMILLA

haha härlig kille! dom verkar vara lite mer sådär spontana i usa! håller med om att due date är grym! älskar när han dricker av kaffet som egentligen är hans pappa och han sitter och hostar och sen blir så torr i halsen så han tar en klunk till!! haha!

2010-11-29 KL. 14:55:35
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback