Monday is over

19.37

Godkväll.

Måndag idag igen, har varit ledig sedan torsdags så jag var inte riktigt pepp på att jobba. Men dagarna går ju fort som attan och nu är redan den här måndagen över. Idag var det tvättdag, och jag är uppe i min sjätte maskin tvätt... jag skojar inte. Har aldrig sett ett sånt berg med tvätt innan. 

Drog till gymmet och brände kalorier. Känner verkligen hur mina jeans blir tightare och tightare... inte bra. Törs inte ställa mig på vågen ännu dock, usch. Sedan tvätt, tvätt och återigen tvätt. Nu är jag i alla fall off. Längtar som attan till helgen eftersom då är det julmarknad och det bästa av allt, Sofia kommer hit! ♥

Jag & Sofia i vänstra hörnet när vi var i traning school new york i augusti.

Té och lite tv serier nu kanske?

Kommentarer
thilda

hur har du gjort så att bara dina inlägg och meny rullar när man scrollar och inte din bakgrund. Om du förstår hur jag menar :-)?

2010-11-30 KL. 21:19:11
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback