09.36

Ibland kommer det såna här stunder när man som au pair inte har någonting att göra during the work hours. Därför tar jag mig tid för att skriva ett inlägg eftersom mina värdbarn är gamla nog att underhålla sig själva och vill helst vara ifred. Så nu bara väntar jag på att min vän Caro ska komma med sina värdbarn som är bästisar med mina så vi kan ha en playdate. Eller ja, våra barn ska ha en playdate ;)

Dagens händelser är alltså:

- Playdate med bästisarna (barnen har ingen skola idag).
Vi drar till en lekplats så dom kan springa av sig.

- Lunch här hemma.. hmm undrar vad jag ska fixa.

- Köra till mataffären för att handla lite till ikväll. Det är Rosh Hashanah idag.
Det är en judisk högtid då dom firar sitt nyår. Så det ska bli spännande,
ska hitta vägen dit helt själv eftersom jag inte varit där ännu.

- I eftermiddag lär barnen leka med sina grannar.
Det är inte så svårt att underhålla dom eftersom
dom själva oftast väljer vilka dom leker med,
och frågar varje dag.

- Sen ska jag försöka köra iväg till Best Buy för att inhandla en ny kamera.
Så bered er på fler bilder!




(ska försöka svara på alla era kommentarer senare ikväll!)


Kommentarer
farmor

Hej!

I dag har jag sprungit av mig med Jose,vi har varit i Helsingör,alltid kul att komma dit,trivs där!Ha det bra önskar farmor dig!

2010-09-09 KL. 23:55:06
Jennifer

låter som en härlig dag, men vad har hänt med din kamera? har du inte en fancy system? kram

2010-09-10 KL. 00:04:06
URL: http://wilserinskan.blogg.se/
Camilla

Hejsan!



Jag har en länkförfrågan till dig, maila gärna mig så kan vi diskutera mer.



Mvh,

Camilla

2010-09-10 KL. 16:08:01
Christine

Gud vilken underbar utsikt!!

2010-09-14 KL. 09:52:19
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback