22.08 work work work

Min blogg är sämst just nu, och folk säger att jag borde bli bättre på att uppdatera bloggen. Jag ska bättra mig! Det är bara så mycket på gång just nu. Håll ut lite till så... Ska även ta och berätta hur min helg i Kanada var. Det var insane. Åk till Montréal mina vänner. Det är verkligen en stad som aldrig sover, hehe.

Imorgon börjar allvaret, min första "riktiga" arbetsdag. Min värdmamma börjar jobba imorgon så nu kommer hon inte vara hemma på hela dagen. Så mitt schema för imorgon ser ut så här.

07.00-08.00

14.20-18.00

19.30-22.30


Lång dag, men jag ska försöka att överleva. Därför ska jag borsta tänderna och lägga mig för att sova.
Jag har glömt att nämna att i fredags flyttade en ny au pair hit i området, gissa vart hon bor? I huset mittemot mig. Behöver bara ta 10 steg över gatan sen står jag framför deras dörr. Hur bra?!

Kommentarer
José

Lång dag med vilopauser! Det fixar du lätt!!!! Kram!

2010-09-08 KL. 23:14:09
Anonym

Nu får du samla ihop dig för nya äventyr väntar!

Skickade liknande men tror,jag "rörde till det"?

NATTI NATTI från Busfarmor!

2010-09-08 KL. 23:52:44

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback