23:36

Heeeeej heeeeeej blåggeN!

Var precis på väg att logga ut och stänga av för lägga mig och att ta igen all den förlorade sömnen (i Kanada har vi knappt hunnit sova). Hur som helst så klickade jag in mig på min kära blogg och såg att jag nu har 68 prenumeranter på bloglovin. Vad hände?! Har någon länkat mig? Jäklar vilken rolig överraskning i alla fall :)

Det fick mig att bli lite mer motiverad så beredd er på en uppdatering om min helg i Kanada imorgon. Kort sagt - Niagara fallen var jättefint, dock blev jag lite besviken. Men det är absolut värt att besöka! Åk till den Kanadensiska sidan så att ni kan festa. Det gjorde vi och det var ett mycket bra beslut, he he he.

Men mer om det imorgon!



Kommentarer
José

Hej! Ser fram emot att få läsa om helgen i Canada!! SNYGGT FOTO på DIG!!! Så långt ditt hår har blivit!! Du är så SNYGG tös!! Kram Faster!!!

2010-09-27 KL. 22:02:16
farmor

Välkommen tillbaka efter äventyren...

Jag har SAKNAT dig på bloggen.

Skulle tro att ni stod där och fnittrade och hade förväntat er något helt annat vid Niagarafallet,som det visade sig senare finnas på annat håll...

Den som söker finner?!

KRAMAR från Busfarmor.

2010-09-27 KL. 23:52:29
farmor

Hej ROSE-MARIE

Lite besviken blev jag också när jag såg Niagarafallet,det såg ut som Göta Kanal,trodde att stora fallet skulle fylla hela bilden ja till och med översvämning HAHA!KRAMAR till dig från Busfarmor.

2010-09-29 KL. 22:55:44

Kommentera gärna inlägget här:
? Alla kommentarer granskas innan dom godkänns.
? Är du anonym/har ingen blogg så svarar jag på din fråga här i kommentarsfältet!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback